Pages

8 Kasım 2015 Pazar

Minyatür Tavuk Yemeği, Tavuk Şinitzel ve Şekerpare



   Merhaba! Çok uzun zamandır blogla ilgilenemedim. Minyatürlerimi belli periyotlarla yapıyorum. Sürekli yaparsam bu iş tat vermeyecektir.
   Salçalı tavuk, tavuk şinitzel ve şekerpare yaptım. Minyatür yiyecekleri biraz araştırdığınızda Türk mutfağından çok az yemek görürsünüz. Ben yapabildiklerimi yayınlıyorum. Aslında bir sürü minyatür yapıyorum ama sadece beğendiklerimi yayınlıyorum.
    Tavuk yemeğini yaptığım cam kap bir altın kutusuna ait. Takı kutuları özellikle de altın kutuları minyatür yemek,yiyecek paketi olarak kullanılabilir.
    Tavuk eti,kruvasan ve balık etini gerçekçi göstermek için kürdanla pürüzlü yüzeyler yapabilirsiniz.
    Şu aralar yazdaki tempoyla ilerleyemem çünkü yeterli zamanım olmuyor. İlerideki 2 yıl sınavlarla ilgilenmem gerekecek. Ama ondan sonra tekrar devam edebileceğimi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder