Pages

10 Temmuz 2015 Cuma

Abur Cuburlar

     Ekmeklerimizi de yaptığımıza göre şimdi yemeklere geçebiliriz. Köfte ekmek, Hot dog ve sandviç yaptık.
     Ekmeklerin içini gerçekçi göstermek için kürdanla çok ufak sık delikler açmalıyız. Bu deliklerin üstüne de kullanmadığınız bir diş fırçasını bastırıp,daha küçük delikler yapabiliriz.
     Eğer yeşil hamurunuz yoksa (setlerde genelde bulunmuyor) maviyle,ağırlıklı olarak sarıyı karıştırmalısınız.
     Çalışmalarınızda tel tokadan elde edebileceğiniz bir cımbızınız olursa işiniz kolaylaşacaktır.
     Son olarak sulu boyalarla tonlama yapmayı ve cilalamayı unutmayın.



2 yorum:

  1. Merhaba. Eğer yeni başladıysanız bunlar gerçekten çok başarılı. Elinize sağlık. Ben 1 yılı aşkındır minyatürle uğraşıyorum. Sadece minyatür yiyecekler yapmak iyi fikir. Çünkü benim gibi herşeyi yapayım derseniz zor, zahmetli. Yardımcı olabileceğim bir konu olursa maille çekinmeden ulaşabilirsiniz. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Yorumunuzu yeni gördüm. Kusura bakmayın lütfen, blogu kullanmayı tam öğrenemedim.
      Ben de 1 yıldır minyatür hobisiyle ilgileniyorum. Ancak öğrenci olduğum için sadece yazın aktif olabiliyorum. Ben bu blogu insanlara yardımcı olabilmek için açtım. Onlara fikirler verebiliyorsam ne mutlu bana. Beni desteklediğiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil